ایزو | خدمات ایزو | مشاوره ایزو

بازدید :372
يکشنبه 19 آذر 1396زمان :16:30
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

ISO-10004-standard

استاندارد رضایت مندی مشتری ISO10004 ویرایش سال 2012 جدیدترین استاندارد در حوزه مشتری مداری می باشد

شرکت خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی الی گشت موفق به اخذ گواهینامه ایزورضایت مشتری (ISO 10004)گردید.
طی آخرین ممیزی انجام شده در شرکت خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی الی گشت توسط ممیزین مرجع بین المللی ICS ، این شرکت با دارا بودن سیستم مشتری مداری عالی موفق به اخذ گواهینامه ایزو رضایت مشتری گردید
معرفی ایزو10004 :
استاندارد رضایت مندی مشتری ISO10004 ویرایش سال 2012 جدیدترین استاندارد در حوزه مشتری مداری می باشد که می تواند به رونق کسب وکار شما وارائه یک چهره جدید از سازمان شما در ذهن مشتری به عنوان یک سازمان مشتری مدار کمک شایانی نماید.
ISO-10004-standard
استاندارد رضایت مندی مشتری ISO10004 ویرایش سال 2012 جدیدترین استاندارد در حوزه مشتری مداری می باشد

اهداف ایزوسنجش رضایت مشتری بر مبنای استاندارد ISO 10004 :

با بکارگیری این راهنما که از مدرنترین سیستم های بازاریابی و بازار شناسی بین الملل بهره گرفته است در نظر داریم سازمان :

  • دائماَ انتظارات مشتریان (فعلی و بالقوه)را شناسائی کند.
  • سیستم مناسبی برای جمع آوری واقعی و صحیح داده ها را (بدون اثرگذاری) ایجاد نماید.
  • سیستم علمی را برای تجزیه و تحلیل داده ها ایجاد نماید.
  • بازخورهای مناسبی برای بهبود (اعم از بهبود سازمانی، بهبود محصولات و بهبود خدمات) ایجاد نماید.
  • در نهایت رضایت مشتری را دائما پایش نماید.

مزایای ایزوسنجش رضایت مشتری(ISO 10004) عبارتند از :

  • کمک به افزایش اثربخشی ایزومدیریت کیفیت
  • تسریع شناسایی و پاسخگویی به نظرات مشتریان و سایر طرفهای ذینفع سازمان
  • افزایش رضایت مشتریان و سایر طرفهای ذینفع سازمان
  • استفاده از بازخور مشتری در جهت بهبود کیفیت محصولات
  • افزایش اعتبار سازمان
  • تشویق کارکنان برای بهبود روابط با مشتریان
  • برقراری امکان سنجش و اندازه گیری رضایت مشتری
  • تشخیص به موقع توقعات مشتریان

مدارک لازم جهت اخذ این گواهینامه مدارک زیر بررسی میگردد :

  • الگوریتم (روش ) محاسبه رضایت مشتری
  • میزان رضایت مشتری (عدد کمیتی ) در آخرین دوره ارزیابی
  • تعداد شکایات مشتریان و نحوه تحلیل و شناسایی و رفع علل
  • یک نسخه از فرم (فرمت ) خام ارزیابی رضایت مشتریان
  • حداقل 5 نسخه تکمیل شده فرم ارزیابی رضایت مشتریان
  • حداقل 2 نسخه تکمیل شده فرم ارزیابی شکایات مشتریان
  • نام و نام خانوادگی مسئول سیستم ارزیابی رضایت مشتریان
  • نام و نام خانوادگی مسئول تائید صحت نتایج ارزیابی رضایت مشتریان
  • برنامه های بهبود منتجه از نتایج ارزیابی رضایت مشتریان (درصورت وجود )

و در نهایت ایزو رضایت مشتری ISO 10004 بعنوان یک استاندارد بین المللی می تواند به رونق کسب وکار شما و ارائه یک چهره جدید از سازمان شما در ذهن مشتریان به عنوان یک سازمان مشتری مدار کمک شایانی نماید.

در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر می توانید با واحد بازرگانی ما به شماره تماس 22200500-021 تماس حاصل فرمائید



مشاهده پست مشابه : آکادمی ICS | Ics ایران
برچسب ها ایزو,
نظرات این مطلب
نام
ایمیل (منتشر نمی‌شود) (لازم)
وبسایت
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) :S
نظر خصوصی
ایزو | خدمات ایزو | مشاوره ایزو ایزو | خدمات ایزو | مشاوره ایزو کد امنیتی

درباره ما
اطلاعات کاربری
نام کاربری :
رمز عبور :
آرشیو
خبر نامه


معرفی وبلاگ به یک دوست


ایمیل شما :

ایمیل دوست شما :



چت باکس




captcha


پیوندهای روزانه
  • آرشیو لینک ها
آمار سایت
  • کل مطالب : 9
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 2
  • بازدید کننده امروز : 2
  • باردید دیروز : 14
  • بازدید کننده دیروز : 15
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 26
  • بازدید ماه : 27
  • بازدید سال : 121
  • بازدید کلی : 6597
کدهای اختصاصی